God morgon!

God morgon världen. Vilken fantastiskt morgon. Det är verkligen vår!! 
Igår anmälde jag mig till St Jude Medical Ronden i Uppsala den 4e maj! Det blir åtta mil på landsvägscykel! 
Detta ser jag fram emot och jag behöver lite långrundor innan Vätternrundan. Funderar på att anmäla mig till den låna etappen på Skandisloppet också. Jag ska ju ändå cykla 30 mil i juni! Får man vara nervös samtidigt som man ser fram emot att få plåga sig själv?

http://www2.idrottonline.se/ImageVaultFiles/id_537425/cf_359/Inbjudan-_St_Jude_MedicalRonden_2014.DOC

Detta loppet var inte alls dyrt. Kostade endast 200kr att delta i det 8 mil långa loppet och då får man både fika och medalj! Man tackar ja! 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback