Premiär cykeltur

Igår bestämde jag mig att cykla till jobbet efter dessa magsjuka-dagar. Det blev alltså ÄNTLIGEN den där efterlängtade premiärturen för i år på min älskade racer. 
 Jag har ju lite över två mil till jobbet så det blev en lagom start att kamma ihop sammanlagt lite över 4 mil. Det märks att alla cykelmuskler är som bortblåsta! Det var grymt jobbigt på hemvägen. Det kändes som att det började bildas kramp i vaderna när jag hade en halvmil kvar. Min sambo säger dock att jag inte kan få kramp men jag tror att han bara vill att jag ska bli tuffare! Man känner ju om man håller på att få kramp liksom haha!

I alla fall så kommer jag börja cykla nu på tisdagar och torsdagar om vädret tillåter! :) sen måste jag börja introducera löpning i träningen också om jag ska fixa det där jäkla Lidingö loppet haha.

Klockan är 04:50.
frukosten är intagen. Nu ska hunden rastas! Jobb 6-14 och sen helg igen.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback