Sent kvällsinlägg.

Här ligger jag i sängen med en sovande sambo till höger och en sovande katt till vänster. Nedanför sängen slumrar vovven och jag kollar på the A-team på tv. Kan inte sova. Jag är pigg fast jag borde vara trött efter en lång jobbdag. Men jag är så full av energi. För jag mår så bra. Jag är lycklig. Min lilla familj. Vi spenderar våra sista nätter här. I lägenheten som vi bott i tillsammans i snart 3 år. Jag minns att vi flyttade in i maj. Kan det varit den 8onde? 
Men vi har vuxit ur den lilla 38kvadrataren på sämskarbogatan och det är dags att flytta till vårt lilla drömhus. Där ska vi skriva nya kapitel i livets bok. Ny början eller en ny fortsättning kanske. 

Den 28onde har jag och Leo varit tillsammans i 4 år. Tänk vad tiden går fort när man lever med precis rätt människa ❤️.



 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback