Företagsmässa

Idag har jag och Leo varit på Enköpings företagsmässa eftersom bland annat Mb hade en monter där. (den största av alla montrar förstås haha)

Vi kollade runt på mässan, var med på lite tävlingar, käka godis m.m
Gjorde också en gratis hälsoundersökning där man först kolla blodtryck och sen stod på en maskin som mäter fett och sånt i kroppen. Alla mina värden var Jätte bra och visade sig att jag har hög procent i muskler (32%) samt väldigt lågt i bukfett :) och normalt i BMI (22,1). Gör mig ännu mer motiverad till att träna :) skrev upp mig på intresse för ett hälsocamp till hösten. Man ska få information skickat till mailen. Lät intressant.

Vi har även köpt en present till farfar eftersom han fyllde 70år igår. Vi ska åka och fira honom i morgon i Fagersta :)

Nu ligger vi i sängen och tar det lugnt! Ville härlig helg!!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback