Fredag

Vad jag älskar jobbhelger! Not. Jag jobbade i alla fall 9-17 idag. Ska jobba konstant till nästa fredag då jag äntligen är ledig. Gör jag något annat än att jobba nu för tiden? Jag VET, man ska inte klaga när man får jobba. Jag VILL jobba. Men jag vill också ha en stabilitet och känna att jag har ett liv förutom jobb. Att jag gör annat än att bara äta, jobba, sova, äta, jobba, sova. Till och med träningen har kommit lite på sidan. Jag orkar liksom inte. Mitt mentala jag orkar inte. Jag har blivit beroende av Red Bull. Det är inte okej! Detta måste jag sluta med! Red Bull alltså.

Försökt få tag i min karl, men han verkar inte gå att få tag i. Inte käkat något sen lunch förutom en baguett vid tre tiden. Tänkte att han skulle kört hem en kyckling sallad åt mig. Men det kan jag nog glömma eftersom han inte svarar. Vill inte gå ut i detta väder heller. Vilka problem jag har eller hur? ;)

Jaja, lyssnar på lite musik. Har färgat håret också.
Karin skulle kommit över en stund ikväll, men hon lämnade återbud. Vi får ses en annan kväll. Jobb hela helgen. Härligt... *hör ni ironin? ;)*
Jobbat tisdag, onsdag, torsdag, fredag och ska jobba lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag och torsdag. Sen ledig två dagar för att sedan jobba mån-fre och sen söndag. Hard work work!
Man får väll vara glad att lönebeskedet förmodligen kommer bli ganska trevligt nästa månad!


PUSS på er och ha en trevlig helg med mycket vila!!

Fick förresten tårta på jobbet idag, ingen aning om varför vi fick det. Men kompis jag klagar inte när man får tårta!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback