Glad påsk!

Glad påsk på er alla där ute.
Själv jobbar jag på denna röda dag. 13-17. Jag klagar inte. Blir nog en trevlig lön nästa månad. Jobbat lite extra samt att jag jobbar på röd dag.

I morgon blir det Elmia med folket. Kommer nog bli kul. Känner mig faktiskt mer taggad i år än förra året konstigt nog. Tråkigt bara att vädret inte riktigt vill vara på vår sida. Det har snöat i natt igen, och det snöar nu med. Måste erkänna att jag känner mig en aningen mätt på snö just nu. Vill komma igång med cyklingen och löpningen på riktigt.
Men visst, det är faktiskt bara april! Man får inte glömma bort det. Men lite bortskämd har man blivit med att våren kommer tidigare och tidigare. Detta mitt emellan väder är de jobbigaste. Antningen får snön ligga kvar eller så får den låta bli att komma alls. Att det ska regna och snöa hela tiden är inte kul!

Jaja, jag är pigg och på gott humör. fick sova till åtta i alla fall xD haha jag som skulle sova minst till nio kanske till och med tio! Men så blev det inte. Som vanligt ;)

Igår var vi och grillade i Wiggeby. Riktigt mysigt, och gott var det dessutom :)

Nu ska ja kolla på tv en stund innan jobbet.
ha det gott!

PUSS



I love my baby-sis <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback