God morgon

God morgon folket. Jag är vaken och försöker få i mig lite frukos så att jag kam dra till jobbet. Igår var vi i Västerås. Leo var full som en kastrull när han kom ifrån kryssningen haha :P

Vi skulle på grillfest men blev pizza och sen blue moon bar. Var kul faktiskt. Även om jag blev sur på Leo en gång för att han hällde sprit i huvudet på mig. Så nu får jag åka till jobbet och jobba 10-18 med gårdagens sprit i huvudet. Men kan ju aldrig vara arg på honom särskilt länge ;)
Kom i säng halv tre och gick upp kvart i nio. Ska dra förbi ok och köpa mig en redbull så jag orkar första delen av dagen i kassan haha ;) puss på er!



söt header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "The Witch's Eyes" Modell bilder dom jag har tagit på Louise:D

2012-04-01 // 09:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback