Hmm

Irriterad på en del saker och människor. Men känner att jag inte orkar lägga ned massa onödig tid och kraft på människor som inte verkar vara värda det? Jag har så lite tid över till annat just nu utöver jobb och träning, så den tiden tänker jag inte slösa på såna människor.
Man ska inget säga, låtsas le och se glad ut för annars fungerar det inte. Jag börjar bli kung på detta!

På tal om något helt annat så får jag för tillfället så mycket jobbtillfrågningar att jag inte ens räcker till. April-maj = stressiga månader? Kanske. Försöker i alla fall att inte jobba ihjäl mig även om det är ganska svårt att säga ifrån. Gamla takter sitter i antar jag. Sa aldrig nej till jobb förut när jag bara jobba ca 2 ggr i veckan. Nu jobbar jag typ jämt? Mini semester kanske snart inte skulle sitta fel? :P

Jaja, St Ilian 6.15-11.30 och sen utbildning på Coop 13-17

Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback