Lördag!

Lördag, är det verkligen lördag? Känns som vilken annan dag som helst faktiskt haha :) har i alla fall sysselsatt mig med jobb hela dagen. 9-16 på Coop. I morgon väntar det fruktade söndagspasset. Jobb jobb jobb! Kompis det går bra nu.
Frontade hela vår gigantiska hylla med chips idag! Sen fick det vara så snyggt i ca 1,5h haha ;) ack! Men jag försökte i alla fall!

Efter jobbet drog jag och Ylva till gånsta för att springa 3km. Idag orkade faktiskt Ylva hela loppet :) hon är duktig! Vårt mål är att hon ska orka 5km till blodomloppet i augusti :) kommer hon klara fint!

Vi ska snart dra iväg och handla lite. Blir att göra middag ihop hemma hos mig och sen mysa med lite film. Leo är i Tängbo och jag har ingen aning om när han kommer hem ;) som alltid när jag jobbar helg! Haha!

Jaja, underbart väder och jag njuter till fullo!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback