Stackars godisplockare under påskveckan.

Förut tyckte jag inte alls Synd om godisplockarna under påskveckan (alltså de som fyller på med godis i godishyllorna). Men sen jag började jobba i en stor matvarubutik så har jag verkligen fått se vilket helvete dessa stackars människor får gå igenom!

Folk är verkligen som huliganer när de ska plocka godis. Alla ska ha utav påskgodiset. På bara 2 dagar har nästan alla de speciella påskgodis sorterna gått åt! Folk stod idag i kö för att komma fram till lösviktsgodiset och på grund av vårt för tillfälligt billiga pris så är det inga små påsar som folk plockar på sig, och medan de stackars godisplockarna desperat försöker utföra sitt jobb så sliter godisgamarna i deras lådor och inte ännu upp-packade godis.

Jag fick panik när jag såg detta och jag tyckte verkligen synd om de stackars godisplockarna. All ära till er som lyckas utföra ett sånt fantastiskt arbete trotts folk som stör!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback