Sugen på lopp!



Gud vad jag är sugen på ett lopp nu! Men vårruset är inte förrän 21a Maj!! Kanske skulle ta och anmäla mig till något annat lopp innan? bara så man får komma igång lite? Kanske!

Känner att jag tappat lite av min träning nu i ett par veckor. Nästa vecka MÅSTE jag komma igång igen. Skyller på påsken och min semester som jag var på! Då är det lätt att komma av banan. Men nu finns det ingen anledning till att lata sig. Så nu ska det banne mig tränas.
Testade ny bana idag, 5km runt Gånsta. Riktigt jobbig bana. Så får nog inte ta i så hårt när jag ska springa 1 mil för då kommer det aldrig gå haha ;)

ska springa med Ylva på lördag. skulle egentligen sprungit idag men vi ska lämna bort vår gamla tv möbel till Sala. Så vi äntligen blir av med den. Vår nya tvmöbel är superfin :)

Ska strax laga lite käk åt mig och Leo så det nästan är klart när han kommer hem!

Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback