Vilken dag!

Kaotisk dag måste jag säga. Jag kom till jobbet 6 i morse. Upptäcker då att Hasse bokat in mig på jobb som jag inte visste om jag räknat med. 06-14 istället för 06-11. Så fick ringa Ann Britt i panik och kolla om jag kunde komma senare till Ljunggården som jag skulle till efter Coop. Fick också gå på en mycket intressant CAO utbildning som krocka med min rast så fick inte äta förrän 11, Började 6.

Efter Coop jobbet stressade jag till Ljunggården för att upptäcka att de inte fanns någon parkeringsplats och tjejen som hade nyckeln jag skulle ha hade gått hem??

Städade snabbt och effektivt i alla fall så jag inte skulle störa personal och boende allt för mycket.

Nu kan man i alla fall ta det lugnt :) i morgon jobb 6.15-17 och sen iväg för att fira matte som fyllt år :)

Jag mår bra nu!

Pussss

Sötmisse på bilden :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback