2,5 år tillsammans

 
2,5 år tillsammans.
Vart tar tiden vägen? Det känns som vi nyss blev tillsammans. Det känns som vi nyss börjat lära känna varandra. 2,5 år senare så är vi Sambos, förlovade, och snart har vi även en liten valp som springer omkring här hemma!
Om jag är lycklig? Ja det är jag verkligen!
Det finns ingen som kan få mig att må så bra, som denna människa. När jag är ledsen, så gör han mig glad på riktigt. När jag känner mig ensam, finns han där och fyller tomrummet och när jag känner mig osäker och rädd, finns han där som min stöttepelare.
2,5 år känns som en otroligt lång tid när man tänker på det i dagar och år. Men när jag tänker på vad vi hunnit göra tillsammans och vad vi kommer göra tillsammans så känns det som att vi knappt börjat undersöka livet tillsammans ännu.
 
Jag ser fram emot många, många år tillsammans med min fina pojkvän. Och jag ser fram emot många fler minnen att bygga tillsammans.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback