Blodomloppet!



Jaha, blodomloppet var i går.
Har lite blandade känslor från loppet. Både besviken och nöjd.
Bevisken för att jag inte fick den tid jag ville, och för att det var omöjligt att bryta sig loss i början, att jag spydde på slutet och att mitt knä kändes av efter tre kilometer.
Nöjd för att jag sprungit för något bra, för att jag sprungit i huvudtaget och för att jag tycker det är kul trots att jag inte fick den tid jag hade tänkt mig. Det kan ju inte gå bra varje gång.
Måste börja springa lite intervaller på kortdistans så man lär sig att springa snabbare. Då kommer jag nå min drömtid tillslut!
 
Vi får se hur det går på lördag på tjejmilen. Ska bara ha kul och faktiskt inte ha någon tid som mål denna gång :)
 
PUSS PÅ ER!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback