Helgen

Fredagen, ja vad hände då?
Jo vi åkte till Västerås för att köpa en hundbädd till Chippen. Men istället hamnade vi inne i stan och klippte oss samt käkade på Jensens Bofhouse! Riktigt mysigt! Blev ingen hundbädd men vi tänkte att Chippen kommer ju inte förrän om 1 vecka så vi har lite tid på oss!
 
Lördagen bjöd på en hel del händelser! Riktigt bra dag.
Började med att jag fick veta att det skulle vara marknad på Rocklunda. Så vi ringde Leos föräldrar och talade om att vi skulle åka till Västerås. De har länge velat kolla in Ikea men aldrig kommit iväg så vi tänkte att vi kunde ta två flugor i en smäll.
Så vi åkte själva till Västerås för att gå in på Arkens zoo på Hälla. Där blev det faktiskt en hundbädd till Chippen :) vi hade sån tur att de hade ett erbjudande så att vi fick den billigare!
Sen drog vi in till Rocklunda, där mötte vi först min mamma som också var i Västerås, och senare möttes vi upp med Leos mamma och pappa.
Vi spenderade någon timme på marknaden innan vi drog till Ikea och käkade och sen spenderade ytterligare lite tid på att kolla in Ikea m.m
 
Efter det skilldes vi åt olika håll och jag och Leo drog till Hälla igen för att köpa akvarie växter och lite nya neontetror. Tyvärr dog två på en gång :/ men det är ju sånt som händer ibland! Vi har i alla fal 8 kvar!
 
På kvällen drog vi till Hälla IGEN men då var det för att kolla in sista hälla-bilträff. :) Träffade bland annat Wikström som var otroligt länge sen jag såg. Riktigt trevligt. Visst är det fascinerande att det kan gå så lång tid innan man träffar en vän, för att när man sen ses så känns det som att det var igår?
Får i alla fall hoppas att det inte dröjer lika lång tid igen till nästa gång :)
 
Idag ska jag jobba 12-22.15 så det blir en lång arbetsdag. Leo har farit till Tängbo och det är väll lika bra :) Annars blir han så rastlös pojken :)
 
Puss på er !
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback