Lugn kväll

Ganska lugn kväll på jobbet idag. Kan inte fatta att klockan redan är över åtta!!
Började jobba 12. Självklart satte jag direkt igång med att jobba som bara den! Och helt plötsligt var klockan fem på eftermiddagen! Haha kom då på att det kanske var dags att rasta lite :)

Efter rasten har jag Frontat, Frontat och åter Frontat i butiken! Tiden har bara rusat iväg! Förbrukar min sista rast nu och ska sen städa i pantrummet inför i morgon innan jag fortsätter Fronta tills det är dags för lite kvällsrutiner innan stängning :)

Slängde ut några störiga barn ut butiken idag. De skötte sig inte trots upprepade tillsägelser och de andra kunderna blev störda. Så jag körde ut dem i spöregnet. De fick skylla sig själva denna gång! Hoppa regnet var skönt Höhö.

Nej mejerikylen kallar innan pantrummet! Puss hej!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback