Mycket jobb väntar

Jo visst. Mycket jobb väntar framför mig. Ska jobba till torsdag nästa vecka och det är både varumottagningar och jourkvällar som väntar. Vilket innebär antingen onormalt tidiga morgnar eller långa och sena dagar. Ack.. Men bara att gilla läget. Nästa helg är det ju nämligen dags för StafettVasan :) ska bli superkul verkligen :) är alltid roligt att delta i lopp. Det är dem som motiverar mig till att träna. Så man orkar ge allt sen på loppen! Ser fram emot höstens alla lopp som kommer nu. StafettVasan, blodomloppet, tjejmilen, Lidingö-tjejlopp och så. Jag älskar att träna! Fast denna vecka hinner jag inte träna så mycket på grund av massa jobb. Men jag hoppas att det lugnar ned sig snart så man kan komma igång igen sen :) Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback