Nattinlägg.

Ibland kan jag känna mig så vilsen. Finns så mycket jag skulle vilja göra här i världen. Finns så mycket människor där ute som förändrar världen, Som gör något viktigt. Men vem är jag om inte en obetydlig flicka som spenderar sina dagar med att jobba på Coop och drömmer sig bort.

Vad kan jag göra för att lämna spår i världen? Jag vill inte vara osynlig. Jag vill inte dö med vetskapen att jag aldrig gjorde något som betyder.
Jag har så mycket att ge, men jag är vilsen och behöver vägledning.

Jag är ingen speciell människa. Jag har inga speciella talanger som kan inspirera människor eller rädda liv, miljö, osv. Jag är bara jag. Elin Larsson, butiksmedarbetare på Coop.
Inspirerande? Nej jag vet.

Jag vill hitta mitt kall i livet. Men hur mycket jag söker, så tycks jag aldrig finna det jag vill. Varför är livet så svårt?

Jag önskar mig lite inspiration själv tror jag. Eller jag vet inte?

Jag kan dö i morgon, vad lämnar jag då efter mig till världen förutom sorg? Ingenting!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback