Ny vecka

Det är en ny vecka.
Idag har det verkligen varit kallt, som höst. Är sommaren redan slut?
Känns som att det knappt varit någon sommar alls i år? Men jag tänker inte klaga. För min semester var bra!
Sen är jag ju ett höstbarn, så jag borde ju älska höst?
Det gör jag, man jag tycker att vintern är ALLDELS för lååååång. Men visst, om det blir en bra vinter i år så kan man ju träna mycket skidor, och det vore toppen. Så man verkligen får träna inför Halvvasan!
 
Sitter och myser i min Luffys (one piece kopia) och njuter med nyduschat hår :)
Ska kolla Robinson, eller jag håller på att kolla på Robinson :)
 
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kram
 
Bjuder på en höstig bild från när jag dessutom var blond :) Känns som många hundra år sen haha :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback