Regnig dag

Det är en regnig dag. Men visst kan det vara mysigt ibland med regn? Jag tycker om att ligga i soffan eller sängen och höra regnet smattra mot rutan. Så länge jag är inomhus och inte utomhus. Fast visst störs jag inte av att vara ute i regnet alla gånger heller.
Det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder? Eller hur var det nu?
Det klagas mycket över att det regnar mest hela somrarna här i Sverige. Men tänk att det finns länder där de nästan aldrig regnar?
Nej regn är inte så farligt när man tänker efter. Jag har många bra minnen från regniga stunder. Mysiga hemmakvällar, tävlingar, träningar, camping och fiske turer osv.

Regn är inte så farligt när det väl änker efter!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback