Romantiskt äventyr i Kolarkoja!

Ja detta fick ju Leo av mig i födelsedagspresent i April. Men har vi brukat det ännu?
Näää. Men nu har vi äntligen bokat denna upplevelse och det blir av på min födelsedag mellan den 6-7e oktober!
Det kommer nog bli otroligt mysigt. Speciellt då vi dessutom kommer ta med oss Chippen. Så det är nästan så vi har med oss hela familjen. Men jag tror inte kissen skulle uppskatta den vistelsen så han får stanna hemma och mysa i lägenheten istället eller ute på äventyr.
Jag hoppas att det är lika mysigt på bilderna och jag hoppas att vi har tur med vädret så att vi inte blir fast inne i kojan hela dagen/natten. Fast för mig gör det ingenting. För jag får ju spendera tid med min älskade. :)
 
Så här ser det ut. Visst ser det mysigt ut!
 






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback