Snart äntligen söndag.

På söndag är det äntligen dags. Då tar vi hem vår lilla bebis. Eastflash Hey This is Me "Chippen".
Längtar massor! Så mycket förberedelser för att denna lilla pojke ska få komma hem till oss. Det känns nästan som att vi har planerat att skaffa barn fast det är en hund haha. Men det är otroligt mycket man måste tänka på och man måste alltid försöka ligga ett steg före. Men det kommer bli så otroligt underbart att skaffa en liten pälsboll tillsammans med Leo. Vi står båda på köpekontraktet så det är vår hund tillsammans. Känns bra eftersom det är vi båda som betalar för honom. Då känns det självklart att båda ska stå på kontraktet även om jag står som ägare på SKK.
 
Jag har många planer för Chippen. Massa saker som jag vill göra tillsammans med honom. Jag längtar massor till min födelsedag när vi tre ska åka till Skinnskatteberg och bo i kolarkoja.
Jag hoppas att Danny kommer komma bra överrens med vovven också, för då får han ju en kompis.
 
Det återstår att se.
Lite blandade bilder på vår lilla valp. Mest uppfödarens bilder från hemsidan (http://eastflash.se) och sen några jag tagit med mobilen vid första mötet :)
 

På denna bilden är Chippen till höger :)
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback