Vad jag älskar med träning

Jag är ingen gym-människa. Men jag försöker köra lite styrketräning ibland. Däremot är jag definitivt en konditionsmänniska. Jag har kommit att älska både löpning, cykling och skidor. De är jävligt jobbigt att träna, men man är alltid så jävla stolt efteråt!
Speciellt efter man avslutat ett lopp! Man kan vara så jäkla trött under loppet. Man kan tänka tusentals gånger att man ska ge upp. Ibland kan jag till och med spy. Men när loppet väl är över och det gått bra, den glädjen går inte ens att beskriva. Den kan man leva på ett tag, och den känslan sporrar en till att vilja göra det igen, igen och igen. Jag får en kick, det blir som en drog på något vis.

Nästa lopp är Blodomloppet i Västerås. Sen blir det tjejmilen och sist Lidingö-tjejlopp. När jag genomfört Lidingö-tjejlopp så är tjejklassikern slut :( men kommer göra riktiga klassikern 2014.
Nästa år blir ett träningsår, mest vara med på de lopp jag känner för att testa. Samt ta hand om valpen :)

Nu är vi påväg mot Västerås för att kolla på grejer till valpen :)

Puss på er!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback