Vasastafetten

Ja visst nu är den avklarad :)
135e placering utav 480 lag. Det är inte så dåligt pinkat tycker jag :) alla var verkligen superduktiga på att springa! Så jag var supernervös när jag skulle springa finalsträckan på 9,3kilometer. Man ville ju göra bra ifrån sig liksom.

Grymt jobbigt men det var kul att springa upploppet när folk tjoade och mina lagkamrater sprang bakom mig in i mål. Gav extra energi och ork till att ge den där sista kraften och spurten. Sprang på 50 minuter och det är jag väldigt nöjd med :)

Man är helt slut nu måste jag säga. Men det är det värt. Det har varit en nervös men rolig dag. Man gick upp klockan fem i morse, gick och väntade hela dagen på sin tur, och när det äntligen var dags ville man ju inte göra sig själv besviken. Eller någon annan heller för den delen.

En mycket bra dag med andra ord :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback