Bucketlist

Nästan alla människor har väll en bucketlist? Eller i alla fall några få saker de vill göra i livet innan de dör!
Här är några saker jag har på min bucketlist. Några saker har jag genomfört och några vill jag genomföra, några saker kommer jag kanske aldrig göra men det återstår att se :)

Bucketlist - saker jag vill göra innan jag dör.
Flyga - klar
Resa till England -klar
Förlova mig -klar
Klara tjejklassikern -klar
Skaffa hund -klar
Springa Stockholm halvmarathon
Springa Stockholm marathon
Springa London marathon
Backpacka utomlands/tågluffa utomlands
Bli förälskad - klar
Åka till Paris
Få min drömkropp
Ställa ut Chippen
Börja med agility
Klara halvklassikern
Klara stora klassikern
Adoptera ett hemlöst djur
Åka till Afrika
Få ett heltidsjobb
Gifta mig
Rida islandshästar på Island
Besöka en regnskog
Hoppa fallskärm
Hoppa bungyjump
Gå upp i Eiffeltornet



Min lista kommer säkerligen att fortsätta byggas på med åren. Hela tiden kommer man på nya saker man vill uppleva innan man dör!

Vad vill ni göra innan ni dör?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback