Dåligt med uppdateringar - bildbomb

Ja det blir inte så mycket uppdateringar just nu. Känner ändå inte att jag har något direkt att skriva trots att det hänt massor och är på väg att hända massor.
Helgen har bestått av fest, bio, jobb och allt annat sånt där sedvanligt som brukar kunna ske på helgen. Utan Leo.
Leo åkte till sälen i fredags, så jag är själv. Men jag har ju åtminstone hunden här, och mina vänner håller mig sällskap så gott de kan.
Igår insåg jag på riktigt att ylva åker till USA om åtta dagar. Vem ska jag då vända mig till sen när jag känner mig ensam? Vem ska jag bara spontanringa och hämta ur det blå för att åka iväg och göra något roligt och spontant? Vem ska jag nu prata med när jag är ledsen?
 
2013 kommer bli ett tomt år utan Ylva, men samtidigt är jag glad för hennes skull. Jag unnar henne verkligen detta. Ett år ska ju gå fort säger dem, och jag har ju massor med träning jag måste ta i tu med för att komma igenom halvklassikern med mamma. Sen väntar ju min riktiga utmaning 2014. Målet som jag haft hela tiden, att klara av den stora klassikern. Tjejklassikern var enkel, den kan vem som helst klara sägs det. Men därför lär jag tredubbla min träning från förra året för att klara riktiga klassikern. Det blir min utmaning i år.
 
2012 har i alla fall varit ett mycket bra år. Jag har varit i London, fått fast jobb, förlovat mig med leo, skaffat hund, träffat många nya människor, och klarat tjejklassikern.
 
2013 kommer startas utan Leo, det känns jättetråkigt. Men jag antar att det kommer komma många fler nyårsaftonar för vår del.
 
Avslutar i alla fall 2012 och börjar 2013 tillsammans med Ylva, Jimmy och Karin. Nyårspussen får väll gå till mig själv.
 
Jag önskar i alla fall alla ett gott nytt år och hoppas att allas kväll blir jättebra!
 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback