God jul

God jul.
Min jul har bestått av en hel del åkande fram och tillbaka. Men vad gör man inte för de människor man älskar?
I söndags jobbade jag till 18.00 och sedan drog jag vidare till Fagersta direkt efter det! Mamma och Kenneth bjöd på massor med julmat och julgodis m.m. riktigt gott efter en lång resa.
På julaftons morgon var vi med på en så kallad julaftons-jogg med några glada löpare från alla möjliga ställen.
Det blev en liten runda och sedan bjöds det på gröt och annat mys.
 
Spenderade förmiddagen hos pappa och yvonne med ännu lite mer mys och klappar m.m.
På kvällen blev det middag hemma hos farmor och farfar. Alltid trevligt att träffa släktingarna.
Blev en lång resa till tängbo på kvällen. Men jag körde försiktigt och fick tillslut sova tillsammans brevid mitt hjärta!
 
Hoppas alla haft en lika bra jul som mig!
 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback