Helgen

Var länge sen jag uppdaterade bloggen. Men de är för att jag haft så mycket för mig, och sen att jag helt enkelt inte orkat!
I fredags var det julbord i skolkloster med Leos jobb MB! Riktigt trevligt även om 99% av folket där var fulla haha. ;)

Lördagen bestod av hundmässan i Stockholm ! Årets största höjdpunkt på året och lika fantastiskt underbart som alltid! Åh jag älskar verkligen hundlivet och jag kan knappt bärga mig tills jag ska kunna komma igång med hundsportandet! Handlade i allafall lite grejer till Chipp! Vi var där tillsammans med Ida och Ante! Glömde totalt bort att ta kort fast att jag hade kameran med mig :O men det gör inget! Minnet finns kvar :)

På kvällen blev det utgång med girlsen :) dansa och bara ha det kul :) synd att klaga! Hihi

Idag har vi varit i tängbo och käkat middag och busat i snön m.m skulle egentligen åkt skidor men blev inte så :) jahaja men kanske lika bra när jag har ont i armbågen! Ska ringa läkaren i morgon!

Trevlig tredje advent på er! Puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback