Löparabstinens

 
 
Nu är jag trött på att vara sjuk!! Jag har äntligen fått hem mina gjutna sulor så nu vill jag ut och springa!! Men det går ju såklart inte så länge man är sjuk :/ vill komma igång med skidåkningen också.
Suttit inne på A3s hemsida, funderar seriöst på att skaffa gymkort där i stället. 410 kr i månaden så får man ett kort ett år där med pass och allt vad det innebär. Känns som att de har mycket mer och bättre pass än vad Friskis och Svettis har. I alla fall känns det som det. Sen känns det som att de har fler tillfällen av samma pass så att man har chans att få det att funka med jobbet. Är faktiskt ganska besviken på Frikis. Varit medlem där i två år och är inne på mitt 2a årskort men det har blivit sämre med pass. Så jag vet inte, kanske dags att byta gym fastän att Friskis är så otroligt billigt. Man får väll vad man betalar för kanske? Eller så kanske det bara är Friskis i Enköping som inte svarar upp till mina förväntningar? Kanske är bättre på andra friskis?
 
Vad vet jag, jag är sugen på att byta gym i alla fall!
 
Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback