Måndag, tur till västerås och hundpromenad

Började denna lediga dag med att fara till Västerås tillsammans med Ylva och Jessica :)
Blev lite julklappsshopping samt käk på jensens! Ylva och jag förälskade oss i ett par högklackade skor inne på Skopunkten! Måste åka tillbaka dit nästa vecka och köpa dem när jag fått lön!! Lite Jeffrey Campbell inspirerade! Jag bara måste köpa dem! Önskar att jag hade råd med riktiga Jeffrey Campbell skor men så mycket pengar är jag inte villig att lägga på ett par högklackade skor haha :P
 
Oh Well. Efter shoppingturen så drog jag och Jessica ut på en långpromenad i skogen med voffarna så de fick springa lite löst. Tyvärr hann solen gå ned så mycket så vi hann inte ta några kort. Men vi tänkte nog göra ett nytt försök på Onsdag om vädret tillåter :) Det blir nog mys!
 
Puss på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback