Tiden går

Tänka sig att det bara är en vecka kvar till julafton! Vart tar tiden vägen kan man undra? Jag har inte hunnit köpa exakt alla julklappar ännu. Så det tar jag hand om i morgon! Måste även slå in paketen som jag köpt också! Mycket som skall göras!

Längtar dock tills vi har gran! Känns som att allt är komplett när vi fått in den i lägenheten och klätt den :) ingen jul utan gran så är det bara :) hihi!

Idag jobbar jag 9-17. Efter det åker jag och Leo till Gånsta och åka längdskidor! Premiäråket! Ska bli så kul :) hoppas inte min arm gör allt för ont bara! Men sjukgymnasten att jag kan åka skidor om kroppen tillåter :) så jag tänker försöka :) hihi!


Puss på er!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback