Bio igår, Vansbro idag, Vansbro i morgon!

Woohoo! Appen funkar igen :) happy face! Äntligen kan man blogga via mobilen igen :) Igår var jag och Ylva och såg spriderman filmen i Enköping. Vi käkade även mat hemma hos Ylva :) Idag har jag och Leo varit i Vansbro då jag skulle simma Vansbrotjejsim :) simmade på 26,24minuter så jag känner mig nöjd faktiskt. :) Vi sover över på Scandic hotell i Borlänge i ett jättefint rum för 2. Kostade 1350spänn för en natt så både om inte frukosten är god i morgon ;) hehe. I morgon ska Leo simma Vansbrosimmet. Ska bli kul att titta på. Hoppas inte det pissar ned bara! Tur att vi har både paraply och regnställ :) Men nu ska jag sova! Klockan ringer kvart över sex :) Pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback