Dåligt med uppdateringar

Hatar Blogg.se Varför böt jag hit??? Nu har mobilappen inte fungerat på flera månader. Så jag kan inte uppdatera från mobilen och inte från Ipaden. Jag MÅSTE gå in på en dator för att kunna slänga in en uppdatering, och därför har jag inte orkat. Är så mycket lättare att bara trycka igång ipaden som startar lika fort som min mobil.
 
Jaja, nu ska vi inte spy allt för mycket galla över detta. Blogg.se borde ju märkt att de börjat tappa medlemmar snart eller att flera bloggar står still? De allra flesta är ju mycket ute på rymmen nu så här till sommaren och då orkar man ju inte sitta vid datorn? Det är då mobilen och Ipaden kommer fram eftersom de är lätta att ta med sig.
SNÄLLA BLOGG.SE FIXA ERAN FÖRBASKADE APP!
 
Har förresten äntligen semester.
Dock har jag gått och dragits med en värkande vänsterfot enda sedan i måndags. Dags att köpa nya löparskor? Inlägg också kanske? Ack, inte lätt haha. Har även haft lock i örat i två-tre dagar. Men det har jag blivit av med äntligen. På väg att bli förkyld?
 
Har hämtat våtdräkten hos Ylva samt testat den i Bresse. Den satt bra så det kommer nog gå bra att simma med den i morgon i Vansbro. Japp i morgon är det dags. Är inte nervös eftersom jag inte satt någon personlig tid på detta lopp. Det får helt enkelt bli som det blir så att säga :)
 
Nu ska jag käka frukost och sen torka mitt hår.
PUSS på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback