Fortfarande Inte kommit in på datorn.

Så därför blir det Inge bilder på detta inlägg heller. Vänta med att uppdatera om helgen tills i morgon när jag loggar in på datorn. Har massor att skriva om.En för tillfället så får det bli ett kvälls inlägg. Folk verkar tycka att jag gnäller om hur mycket jag jobbar på Facebook och att jag uppdaterar för mycket? Upplever inte det själv men eftersom andra gör det så tänker jag sluta uppdatera om jobbet på Facebook och jag kommer att uppdatera ännu mindre än jag redan gör. Så folk kanske slipper reta sig på det. Istället kommer jag använda mig av instantgram och twitter. Heter thatelin på twitter och 89elin på instantgram. 
 
Puss och kram på er allihopa.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback