Måndag

Ny vecka,
Igår bokade jag och Leo ett hotellrum på Scandic Hotell i Borlänge. Ett Superior rum tror jag det hette. I alla fall så är det ett dubbelrum för 2. Detta gjorde vi för att slippa åka hem emellan Tjejvansbro och riktiga vansbro som är lördag och söndag nu i helgen. Jag simmar ju på lördagen och han på söndagen. Så det kändes ju ganska dumt att åka 23 mil dit och 23 mil hem för att sen göra om det igen på söndagen :)
Så det blir att mysa ihop på scandic hotell istället. Frukost ingår också så det kan ju typ inte bli bättre :)
 
Efter jobbet på fredag går jag sedan på semester enda till 30onde Juli! Woohoooo!
Kunde typ inte längta mer! Har massor inplanerat och detta kommer nog bli en ganska så grym sommar :)
 
Taggad till massor!
 
Hade tänkt att jag skulle dra ut och springa idag förresten!
Måste ju börja träna inför VasaStafetten och Tjejmilen och Lidingötjejlopp!
Woop Woop!
 
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback