Resume av helgen

 
I torsdags så spelade jag och Leo lite minigolf eftersom att Leo hade namnsdag. Sedan drog vi till gatufestivalen och hängde med Gustav och Fia och käkade lite.
 
Fredagen bjöd på grillning hemma hos oss med Gustav, Fia, sara, måfors, matte och jag och Leo. Sedan drog vi ned på gatufestivalen för att kolla på Loreen och Dead By April. Riktigt kul kväll. Dansade, prata med folk, och allmämt mös med folket.
 
Lördagen bjöd på en tur till Västerås för att fira Kenneth och Syrran. Kenneth fyllde på lördagen och Syrran egentligen inte förrän den 24e men då är hon i england så vi passade på nu istället när hon var hemma :)
På´kvällen drog jag och Leo med Gustav och några till Cityfestivalen i Västerås för att kolla på Magnus Uggla och lite annat.
 
Söndagen blev det en tur till Västerås igen för mig för att träffa systra min. En syster dag så att säga.
Vi shoppade lite, käkade på Jensens och sen drog vi till nya biostaden och kollade på Snow White and the huntsman. Riktigt bra film, riktigt bra dag med bästa lillasyster. Den människa som jag dyrt och heligt alltid kan räkna med. Finns ingenting jag inte gör för denna människa! <3
 
Det var helgen det. En riktigt bra helg faktiskt. Bästa på länge faktiskt!
 
PUSS
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback