Semestern är över

Torsdag-Måndag spenderades i göteborg tillsammans med Leo, gustav och fia.
Vi besökte Lysekil och käkade fantastiskt goda räkor, besökte liseberg och åkte massor med karuseller, käkade supergod middag på en dyr restaurang och shotade massa på kvällen.
Sedan besökte vi ullared och handlade massor där innan det sedan var dags att bege sig hemåt på måndagen.

Nu är semestern över för min del men inte för leos.
Så han spenderar denna vecka i tängbo. Så det blir en ensam vecka för min del eftersom jag jobbar som bara den nu i ett par veckor :( snyft!
Bara jag som tycker det är otroligt jobbigt att vara själv? Man vill liksom inte ens komma hem till lägenheten. Finns ingen anledning till att komma hem liksom, förutom katten förstås.
Nej usch denna vecka kommer bli superlång, och jag känner mig redan grymt otaggad... bra start på denna vecka? skulle inte tro det.
Men får väll försöka jobba som en gris och träna som ett svin så jag inte hinner stanna upp och tänka något.
Idag jobbar jag 13-22.15 ack.. och i morgon skulle jag egentligen varit ledig, men istället måste jag jobba på städ i örsundsbro 08-15... så blir att ta racern dit så jag får lite träning samtidigt. Måste ju ladda inför Stafettvasan den 18onde augusti!

Jaja, tvätta ur hårfärgen jag har i håret nu.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback