Slog två rekord idag!

Precis kommit hem ifrån min löprunda. Bestämde mig för att jag skulle springa till Bredsands Camping och tillbaka.
Slog två rekord idag!! Det första är ett nytt rekord på hur snabbt jag springer en mil. 56:56 minuter istället för 58 minuter. Sedan så slog jag även mitt längdrekord. istället för 10km så sprang jag också 13,11km, det sprang jag på 1:16:29! Det går framåt :) Är så stolt över mig själv, och det kan jag säga utan att känna mig skrytsam eller så.
Jag är faktiskt väldigt stolt över att jag orkar hålla igång, att jag tycker det är kul att hålla igång och att det faktiskt går framåt! :) Lyckan när man slår sina tidigare rekord är faktiskt helt fantastisk!!
 
Känner mig otroligt laddad inför de kommande loppen! Bring it on! I know I can make it!! :)
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback