torsdag

Jaha, här sitter jag återigen i min ensamhet. Torsdag. Veckan går inte direkt snabbt om man säger så. Idag har jag i alla fall varit varumottagare på jobbet, samtidigt som jag försökt plocka varor, hjälpa kunder, lära mig köra den där nedrans eltrucken samt sitta i kassan. Men det är skönt när man har mycket att göra faktiskt. Tiden går liksom liiite fortare om man har mycket för sig hela tiden. Jag hoppas tiden går fort i morgon också.
 
Idag var jag ned på stan en vända och köpte ny brun utan sol eftersom min var slut. Så nu ska jag bli brun och fin igen. Är ju nästan albino :/ suck. Det tråkiga med att vara rödhårig egentligen!
I morgon ska jag tvätta, men idag blir det Friskis och Svettis för ett medelpass. Körde ju kondition med cykel igår så kände inte för att springa idag. Dessutom är det supervarmt ute! PHU! Så det blir friskis och svettis idag. Sen ska jag kolla på lite film innan jag går och lägger mig. Måste ju gå upp kvart över fyra i morgon så det är väll bäst man går och lägger sig i tid!
Helt sinnessjukt egentligen hur mycket jag jobbar just nu. Men det är bra, man ska ju inte klaga jag vet. Men samtidigt, när man är trött, känner sig ful och äcklig och har världens sämst hår och sminkdag och samtidigt känner sig lite så där lagomt ensam... ja då är det svårt att vara positiv.
Men jag försöker i alla fall! Ikväll blir det ansiktsmask, hårinpackning, brun-utan-sol behandling och njuta av film!
 
Proteindrinken är intagen. Snart mot gymmet. Måste köpa lite grönsaker på coop också så jag kan göra en tonfisksallad att ha på jobbet i morgon!
 
PUSS
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback