Uppdatering kommer

Vettigare uppdatering än så här kommer komma när jag har tillgång till datot eftersom inte blogg.se appen funkar som vanligt.

Är i alla fal redligt trött på att folk ska hålla på och skriva indirekta tweets, blogginlägg och Facebook statusar om folk istället för att faktiskt prata med personen i fråga. Annars är det ju väldigt svårt att veta vem det är riktat till. Om man ska bry sig eller inte. Och om man inte vet om något är fel så får man ju heller Inte chansen att ändra på sig.
Så om det är någon där ute som har något emot mig eller så, säg det istället! Annars kommer ni få fortsätta reta er på mig för jag lägger inte ned energi på att fundera över indirekta meddelanden!


Puss på er!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback