Ångest

Ångest!
Vad ska jag ha med mig till motala i morgon??? Ska jag ha mina underställsbrallor eller ska jag köra på skidbyxorna? Vad kommer det bli för väder? Kommer det vara varmt eller kallt? Hur mycket energigrejer behöver jag? Gaaah, hatar när man ska göra något för första gången och man inte vet varesig vad man ska ha med sig eller hur någonting kommer bli. Jag hoppas att allt kommer gå bra utan krångel. Håller på att tvätta nu och sen ska jag cykla ned till cykelhörnan och köpa slang, sen vidare till intersport och biblioteket. Intersport för att köpa sportdryck och biblioteket för att skriva ut lite grejer!

Ska snart gå till tvättstugan och ta ut tvätten! Mycket att göra idag för Elisabeth tar ju studenten också så vi har blivit bjudna på hennes student middag. Trevligt :) presenten är i alla fall köpt.

Just ja! Igår lämnade vi in vår ringar för att få dem förminskade :/ känns tomt utan dem. Det är knäppt hur snabbt jag fäste mig vid ringen. Kanske för att den liksom är en del av mig och Leo. Våra ringar ska ju liksom presentera vår kärlek för varann. Det känns på något vis som att jag alltid har Leo vid mig när ja tittar på ringen. Visst är det löjligt? Men jag har väll alltid varit en hopplös romantiker antar jag. :)

Nej nu har jag inte tid med detta mer!
Pussss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback