Glad midsommarafton

 
Ja lite så här i efterskott i alla fall!
Min helg har varit super!
I fredags jobbade jag först till klockan fem, var lite jobbigt, rörigt och allmänt lång dag. Men helt klart värt det. Har världens bästa arbetskamrater många gånger. De får en att må så himla bra :)
 
Kvällen bjöd sen på midsommarfirande i Tängbo med släkten Brodin osv. Så härligt att vara där ute. Vi stannade hela helgen!
 
Blev lite fiske på lördagen men mest sovandes då jag var supertrött!
 
 och söndagen (idag) blev det shopping i västerås. Investerade i en pulsklocka och lite träningskläder.
Känns väll inte heeelt okej att ha spenderat 7000 kronor den här månaden bara på träningsgrejer xD Fick ju lov att förnya gymkortet också. Men men, fick ju 18 tusen i lön denna månad så antar att jag på sätt och vis förtjänade det lite? Blir att snåla nu ett tag i alla fall haha :)
 
Puss på er där ute och hoppas ni får en trevlig sista tid av midsommarhelgen. I morgon börjar allvaret igen :)
 
PUSS
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback