Helgsplaner



I morgon ska jag och Ylva dra ut på krogen :) kommer nog bli grymt roligt faktiskt. Var länge sedan jag drack alkohol. Inte sen vi var i köping för ett par helger sedan?
Har ju varit grymt fokuserad på träningen. Men denna vecka tar jag lite sabbat och äter vad jag vill. För på måndag drar allvaret igång igen och då blir det att både börja simträna och löpträna. För nu måste jag ladda inför Tjej-Vansbro och Tjej-lidingöloppet, blodomloppet osv.
Blir nog en bra sommar tror jag. Jag går mot mina mål och njuter av tävlingarna. Jag har inga som helst ambitioner att vinna, för jag vet att jag inte har någon chans att slå eliterna. Men jag kan i alla fall slå mig själv och kanske slå mina egna tider hela tiden. Det är vad jag strävar emot.

Har precis tryckt i mig en sallad och en energidricka. Nu ska jag vila en stund och sen ska jag gå ned i tvättstugan och kolla om det finns någon tid på söndag. Ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom jag börjar 5 i
morgon.
Sen bär det av till Västerås för att träffa Mami och shoppa lite och sen hem för att städa innan Ylva kommer :)

Woop woop!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback