Jobb jobb jobb och träning träning träning.

Jobbar och sliter men försöker också att träna lite! Ska ju dock inte träna för mycket nu innan tjejvättern på lördag!
Helt sjukt att det är dags för loppet på lördag! :)
Men det kommer gå bra hoppas jag! Försöka klara mina mål men framför allt ha kul, även fast jag ska cykla själv. Leo är i alla fall snäll och skjutsar mig till Motala. Tur jag har honom. Han ställer alltid upp där alla andra sviker.

Vilket får mig att uppskatta mitt liv så otroligt mycket. Blotta tanken på ett liv utan denna människa skrämmer mig otroligt. Ibland kan vi småsura på varann men så blir det när man bor tätt inpå varann jämt. Men i slutänden så älskar jag honom mer än något på jorden. Han kan alltid få mig glad och när han inte är hos mig så saknar jag honom konstant. Ibland vill jag nästan gråta för att jag är så lycklig att han är min och ingen annans <3
Bästa du!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback