Kommit igång med träningen igen

Känns otroligt bra,
igår var jag och ylva på friskis och svettis för att gå på cirkelgymmet, men det var tydligen slut för denna termin. Så det blev skivstångsintervall istället. Oj oj säger jag bara. Det var det tuffaste pass jag någonsin varit på!! :) det var superjobbigt men också superroligt på samma gång. Så nu blir det min nya måndagstradition.
Gillade att det var massa styrke, 90% styrke och lite kondition till och med. Behöver ett ordentligt styrkepass i veckan för att få till min kropp. Kör ju mycket kondition annars.
Vill bygga lite på kroppen också. Ska kolla på hälsokosten efter något preparat som bygger muskler och inte bara köra mitt fettförbrännande och protein. Älskar att träna, känner mig nästan beroende. När jag inte tränar så får jag ångest. Känslan efter ett avklarat pass är så jävla härlig.
 
Träning är bra för mitt psyke också. Känns som att man annars har alldeles för mycket tid för att stanna upp och fundera över saker som man annars inte vill tänka på. När jag tränar så här mycket så känns det i alla fall som att jag är upptagen och har mycket att göra och jag umgås med människor även om jag inte känner dem.
Träning är bra. Det är värt var enda krona jag lägger ned på det :)
 
Ska faktiskt snart åka ned på friskis en vända, men måste ringa leo först och fråga om jag kan tanka bilen på hans kort som sagt. :)
 
PUSS på er!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback