Måndag

Sjuuuuukt sliten. Trött som bara den. Men tur är väll att jag har kort dag i morgon samt är ledig på onsdag :)
Man lurar sig själv när man tror att 10mil på cykel i ett svep inte ska göra en sliten dagarna efter! Jag är helt slut haha :) idag blir det dessutom en lång dag 7-17 på jobbet. Inte alls taggad på frysen det första som sker nu på morgonen. Så himla tråkig avdelning!
Jag svär, om jag någon gång skulle bli erbjuden att få bli frysansvarig så skulle jag säga nej direkt!! Tack, men nej tack! Hatar frysen och kommer alltid hata frysen ;) Höhö.

Tryckt i mig lite frukost i alla fall och det kanske börjar bli dags för att sminka sig eller något? Så man inte ser döende ut när man kommer till jobbet xD

Den som lever får se!

Pusssss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback