Motivation






Kommer aldrig sluta träna förrän jag når mina mål. Men denna vecka ska jag dra ned lite på träningen och vila inför loppet på lördag. Hade tänkt träna ikväll på friskis och svettis. Men väljer att inte göra det.
Antingen så kanske jag gör det i morgon eller en snabbis på torsdag. Bara för att få röra lite på mig.
På lördag gäller det, och jag är supertaggad. Lite nervös dock. Jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig eftersom jag aldrig cyklat lopp förut. Vill inte råka skada mig eller riskera att behöva bryta. Men det kommer nog gå bra! måste låta det vara roligt också.

Bilder som dessa ger mig förresten massor med motiviation för att träna. Jag tror man behöver se såna här bilder ibland för att bli extra motiverad och veta vart man i slutänden vill hamna med sin träning!

I won't give up!

PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback