Semester funderingar

Den 14onde Juli går det ett lopp i Malung med Landsvägscykel. Ett lopp som jag otroligt gärna skulle vilja delta i. Det är 16 mil långt och man cyklar både i Sverige och i Norge. Problemet är att det är bara 2 dagar före vi ska åka på Kryssning med kompisarna på Silja Galaxy. Kanske man kan hinna med båda sakerna? Vore helt fantastiskt att få cykla på landsvägscykel genom Norge!

Hoppas jag kan övertala Leo att göra detta. Han kommer nog dock inte vara så sugen efter kvällens/nattens/morgondagens cykellopp på 30 mil runt Vättern :) Men om jag ger honom några dagar kanske jag kan övertala honom?
Loppet heter Fulufjällstrampet, det är inget direkt känt lopp och man får ingen medalj eller något sådant. Men det är inte riktigt det jag är ute efter ändå. Jag är ute efter upplevelsen, och kanske kan man stanna under loppet och ta lite kort och sånt och mest bara njuta av turen? Den som lever får se.

PUSS




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback