Tjejvättern

Det blev Motala igår!
03.00 ringde klockan. Då var man skapligt mör efter att ha somnat 22.00 efter Elisabeths otroligt trevliga studentskiva som vi vart bjudna på :)
Packa bilen med cyklar, trycka i sig frukost och fixa det sista med packningen. 04.00 blev det avfärd.
Jag sov typ hela vägen ned men vaknade till då och då. När vi väl kom fram fick vi leta oss fram efter parkering. Det gick ju tillslut i alla fall. Blev lurade av några funktionärer att sätta oss på fel buss in till centrum men vi fick åka gratis ändå som tur var.
Hämtade Nummerlapp och sen buss tillbaka till parkeringen. Visade sig att det var 2,4km till starten från vår parkering xD haha.
Väl vid starten var jag skapligt nervös. Tänk att jag skulle ta mig igenom 10mil Idag helt själv!!

Men loppet gick superbra. Stannade inte en enda gång då jag kände att jag inte behövde :) så kom i mål på en tid på 3h och 48 minuter!! :) lyckorus!
Fast skapligt mör var man när man kom i mål hihi :)

Leo kom och hängde en cykel runt min hals där det stod välkommen i mål tjejvättern. Söte hihi <3

Duscharna var skitsvåra att hitta till men vi fann dem tillslut. Blev sen att käka lite mat och shoppa i mässtältet innan vi begav oss hemåt.
En riktigt rolig dag faktiskt med en jättefin bana att cykla på! :)

Här kommer några bilder!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback