Vacker

Alltid älskat detta djur, alltid förundrats över hatet som folk slänger på detta varelse. Ett uråldrigt vidskepligt hat som hängt kvar i århundraden. Rädsla byggd på okunskap.

Jag har alltid fascinerats av detta djur. Alltid haft en kärlek som brunnit i mitt bröst. Jag känner för detta djur. Jag älskar deras flockkänsla, deras kärlek till familjen, lojaliteten och värmen. Jag älskar mystiken som alltid funnits omkring dem. Detta är sannerligen ett fantastiskt djur.

Ibland känner jag mig som en varg, visst är det en konstig sak att säga. Men jag har alltid känt ett samröre och förståelse för dem.

Jag har en varg tatuerad på min rygg, av många fler anledningar än att det är ett vackert djur, och jag kommer aldrig att ångra min tatuering. Någonsin. Den representerar mig på många sätt och vis. Som den person jag en gång i tiden var, och den person jag är idag!

Never regret something that once made you smile <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback